poniedziałek, 19 grudnia 2011

Justin nie wierzy w mikołaja.

Justin nie wierzy w świetego mikołaja ?! Uwierzylibyście ?!

W ostatnim wywiadzie Justin opowiedział że nigdy nie wierzył w świętego mikołaja.
"Mama od zawsze mówiła mi ze mikołaj nie istnieje"
Czyż to nie dziwne że chłopak którego motto brzmi "Nigdy nie mów nigdy" nie wierzy w mikołaja.
Pewnie każdy z nas jako mały brzdąc wierzył że mikołaj bierze listy i daje nam to czego właśnie chcemy.
Błąd.
Justin mówi "
"To była jej logika: Ona myślała że jeśli ja dorosnę i dowiem się o mikołaju że on nie był jednak prawdziwy to by było tak jak by mnie okłamała. I kiedy mówiła mi o Bogu nie mogłem jej uwierzyć"
Widać że Pattie od małego wpajała Justinowi że nie ma co się nastawiać na wymarzone prezenty od mikołaja skoro on nie jest prawdziwy.


To naprawdę śmieszne że Justin nie wierzy w mikołaja. A co z mottem "Never say never" ? 
A wy jak ? wierzycie w mikołaja ? czy wam też mama mówiła że on nie istnieje ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz