piątek, 30 grudnia 2011

Nadal nie mogę uwierzyć !

Dziś około godziny 15:30 weszłam na Twittera i dostałam wielkiego szoku ! Nie wiedziałam o co chodzi wiele z was mi gratulowało i wciąż to robi. Momentalnie stanęły mi łzy w oczach kiedy dojechałam do tweeta że jestem PIERWSZĄ POLSKĄ TWITTEROWĄ ONE LESS LONELY GIRL ♥ Moje serce zabiło 100 razy mocniej a po policzkach poleciały łzy. Mówiłam sobie "Nie wierzę " . To niesamowite uczucie mam nadzieje że każda z was będzie mogła go doświadczyć i poczuć się tak jak ja dzisiaj. Dziękuje Wam drogie #Beliebers za te wszystkie miłe słowa i dziękuję przede wszystkim @PolishBieberDay za zorganizowanie czegoś tak nieziemskiego. Jeszcze raz dziękuję ♥♥♥
Kocham Ola ♥
@drummer_girl_
Chyba mogę to zaliczyć do moich Bieberowych historii ? :D

2 komentarze: