piątek, 13 stycznia 2012

Sex Drugs and Rock n' Roll

Tytuł ma troszeczkę wspólnego z notką . Mówią troszeczkę mam na myśli to że Justin powiedział ze nie będzie śpiewał o seksie i narkotykach.
"Nie chcę, aby zacząć śpiewać o takich rzeczach jak seks, narkotyki i przeklinanie," powiedział mag. "Jestem zakochany, może będę miał więcej do kochania kiedy dorosnę . Ale ja chcę być kimś, kto jest szanowany przez wszystkich."

"Są ludzie którzy mówią że dorastam za szybko, skoro mam 18 lat nie mogę być dzieckiem. Ludzie muszą wiedzieć ze nim nie jestem . Ale kiedy przychodzi zmrok już nie do końca jestem dojrzały. Ciągle się uczę" 

  Jak myślicie 
Nadejdzie ten czas że Justin zacznie śpiewać o seksie, narkotykach przeklinaniu ... lub w piosenkach będzie nadmiernie używał słowa "bitch" ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz