piątek, 6 stycznia 2012

V Magazine.

Mam dla was przed premierową okładkę z Justinem dla V Magazine. 
Niestety jeszcze nie za bardzo orientuje się o co chodzi bo jest mało wiadomości na ten temat. 



Takie okładki miały już takie gwiazdy jak :
Starring Justin Bieber, Britney Spears, Drake, Sky Ferreira, Katy Perry, Barbra Streisand, Lady Gaga, Dolly Parton, Marilyn Manson, Jay-Z, Lana Del Rey, Metallica, Ke$ha, Ariel Pink, Kanye West, Yoko Ono, Richard Hell, Hype Williams, Aaliyah, Bjork, Kreayshawn, Santigold, Solange Knowles, Shirley Manson, MNDR, Drew Barrymore, M83, JoJo, Cassie, Lisa Left-Eye Lopes, Nina Hagen i wiele innych .

Podoba wam się ? :)

2 komentarze:

  1. Ten blog jest świetny... kocham naszego Bieberka <33. i nie przejmuję się tym, że ktoś się ze mnie śmieje, że go lubię. mam 13 lat i mam nadzieje, że Justin będzie przy mnie swoją muzyką w najgorszych moich chwilach ....

    OdpowiedzUsuń
  2. interesująca okładka. trochę dziwna, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń