piątek, 3 lutego 2012

Jelena.

Justin i Selena są parą lub może już byli.
Coś na pewno się popsuło... Fani Seleny są zaniepokojeni jej zachowaniem . Ostatnio na twitterze napisała "Love me not.." Czyżby piękna historia Jeleny się właśnie kończyła ?
Selena wytłumaczyła się następnym postem jednak mamy co do tego wątpliwości . 
Para nie widziała się już od około miesiąca.. Justin jest zajęty pracą nad płytą a Selena podróżowaniem .
Czyżby jednak okazało się że cała miłość była tylko na pokaz?

Nic nie wiadomo .. to są tylko nie potwierdzone informacje. Nie martwcie się . Może to tylko złe przeczucia fanów.
Selena niedawno sama przyznała że ma zamiar się jeszcze zakochać. Niedługo skończy 20 lat .
Hymm... zobaczymy co będzie dalej .


I teraz taka wiadomość jeszcze ode mnie .
Nie wiedziałam że to wzbudzi taką ciekawość wśród was . Nie podaję tutaj fałszywych informacji . Mam swoje źródła ale musicie pamiętać że w każdej plotce jest pół prawdy . Spokojnie ! I przepraszam że zbudowałam takie sztuczne napięcie .

drummer girl

1 komentarz:

  1. nie akceptuje Jeleny. Justin przez ten 'związek' strasznie się zmienił.. mam cichą nadzieje, że to wszystko już się skończyło.. @aunebieber

    OdpowiedzUsuń