wtorek, 6 marca 2012

BELIEVE!

Razem z Justinem oczekujemy wydania Believe pod koniec tego roku. Ma  on również nadzieję, że wraz z wydaniem płyty poszerzy grono swoich fanów. 
Oczywiście jego priorytetem jest usatysfakcjonowanie fanów, ale również chce udowodnić hejtersom, że nie jest on kimś więcej niż zwykłym nastolatkiem z marzeniami. 
On jest znaną gwiazdą muzyki pop, która tworzy muzykę, która apeluje do wszystkich grup wiekowych.(Chce sprawdzić czy jego muzyka, zaapeluje do wszystkich grup wiekowych) 
  
Justin powiedział MTV news 

"Tak naprawdę możesz oczekiwać wszystkiego na moim albumie. On jest naprawdę bardzo różny i to nie jest to samo, co każdy słyszy w radiu. To jest dla mnie naprawdę ekscytujące, bo będę w stanie wyrwać się z mojej skorupy i pokazać moim fanom to,  kim jestem i może uda mi się przekonać ludzi którzy nie lubią mojej muzyki, by ją polubili. 
  
Nie próbuję stracić żadnego z moich młodszych fanów. Próbuję tylko zyskać fanów i myślę, że to jest najlepszym sposobem, by to zrobić.  Zamiast starać się dorastać i tracić swoich fanów, można zrobić to lepiej i rozwijać się, zdobywając szacunek innych ludzi." 

Justin wyda swój pierwszy singiel „Boyfriend” 26 marca.  Powiedział, że to z pewnością zadowoli jego największych fanów. 
  
"Ten nowy album jest szalony. Spędziłem większość czasu nad jego tworzeniem,  pisałem tekst samodzielnie i jestem zaangażowany w cały proces.  To jest coś, co pochodzi z serca. 
Mam nadzieję, że wszystkim moim fanom i Beliebers się spodoba. Na moim nowym albumie „Believe” jest bardzo dużo innych piosenek i bardzo dużo różnych stylów. To jest naprawdę wszechstronne i zabawne. Mój pierwszy singiel będzie niesamowity-każdy go pokocha. 
  
Nie wiem czy moja trasa będzie nazywać się „Believe Tour”. Nie wiem tego jeszcze,  naprawdę nie mam pojęcia. Ale na 100 procent będzie to trasa z piosenkami z albumu Believe.  I będę w trasie,  czekam na to."


Czekacie na Believe?
Odliczacie dni do "Boyfriend" ??

Bo my TAK! 


Specjalne podziękowania dla @Hypnotizing_me ! Dziękuję Ci kochanie mooooje <3! 



@SwaggieShawty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz