środa, 14 marca 2012

Carly and Justin.

Justin szczególnie zachwyciła Carly Rea Jepsen tak jak Justin kiedyś Ushera.
Podobnie jak JB Carly jest gwiazda YouTube.

Dziewczyna nie może uwierzyć w to że Justin wybrał ją spośród wielu. Przeczytajcie co powiedziała w wywiadzie :
"Nie mam pojęcia dlaczego Justin wybrał mnie z pośród innych, ale jestem bardzo szczęśliwa że to zrobił.
Uczę się jak to jest gdy marzenia się spełniają, życie może być niesamowite. Wariacja w moim życiu, czuję się przez niego odmieniona i na pewno czuję się lepiej . "

Teraz Carly promuje swoją piosenkę Call me maybe ale chce nagrać pełen album i może się to stać przy pomocy Justina.

"Myślę że moja współpraca z Justinem nie jest wykluczona, mamy zamiar ze sobą pracować i zrobić coś niewielkiego . Ale kiedy to wyjdzie , twoje przypuszczenia są dobre, mam nadzieje że już wkrótce."

Trzymamy kciuki za Carly prawda ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz