poniedziałek, 26 marca 2012

“I’m Maturing, and my Music’s Maturing”

Justin powiedział że jego muzyka zaczyna brzmieć bardziej dojrzale.

"Ja dojrzewam i moja muzyka dojrzewa, więc chciałem zrobić coś innego. Mam wielu wspaniałych współpracowników, nasze myślenie nie ma ograniczeń. Podoba mi się klimat tego utworu"

Do tworzenia Boyfriend przyczynili sie Mike Posner, Mat Musto and Mason Levy . A niektóre frazy w piosence Justin napisał sam.

 Szef Justina i wytwórni Island Def Jam Music Group , Steve Bartels, uważa że ostatni utwór Justina (Boyfriend) jest " bardzo asertywny wokalnie". Widzi on że popularność Justina wzrasta nie tylko w środowisku dziewczyn ale jak i chłopców.

A wy jak. Uważacie że muzyka Justina jest co raz dojrzalsza ?

3 komentarze:

  1. Tak uważam. I szczerze się z tego cieszę. W końcu jest pełnoletni. Widać to we wszystkich. W zachowaniu, w wyglądzie, a teraz w muzyce. ♥
    Jak dla mnie OK. ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu zaczęli mnie zauważać, hahaha! <3 Ta piosenka jest świetna :x ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wchodzicie czasem na gg ? bo chce sie jakos z wami skontaktowac , ale jakos nigdy was nie ma na gg ;<

    OdpowiedzUsuń