czwartek, 15 marca 2012

Justin Bieber Doll .

Pewien policjant został aresztowany za pobicie swojej dziewczyny, twierdząc że bronił się gdy ta rzuciła w niego lalką Justina pozostawiając na jego nodze siniak.
W zeznaniach wyraźnie powiedział że jego dziewczyna rzuciła w niego lalką Barbie powodując tym siniaka na nodze. Podobno strasznie to bolało . Chłopak wskazał lalkę po czym okazało sie że jest to lalka z podobizną Justina Biebera.

Dalsza część historii nie jest ciekawa. Dziewczyna mówi że chłopak ciągną ją za włosy, kopał a gdy zamknęła się w łazience krzyczał na nią.
Michael Nuanes -bo tak się nazywa. Został aresztowany i zwolniony w funkcji policjanta.


Co myślicie o całej sprawie ?

1 komentarz:

  1. szkoda się wgl wypowiadać... masakra.

    OdpowiedzUsuń