poniedziałek, 26 marca 2012

Scooter.

Tym razem schodzimy troszkę w inne tematy.
Kiedy Justin miał sesję do magazynu Complex, Scooter opowiedział czego się boi, jakich zmian związanych z dorastaniem Justina i jego kariery.

Complex:

 Jak opisał byś swoją więź z Justinem ?
 
Scooter:

Mamy bardzo różne więzi. Jedno nieporozumienie - jestem o 13 lat starszy od niego, on jest jak młodszy brat. To jest bardziej jak wujek czy tata. To jest pewnego rodzaju sprawa, że jestem na tej drodze z mamą Justina. Ona nie jest zdyscyplinowana, on potrzebuje takiej osoby w swoim życiu. 



Niekiedy, on dostaje szału " Nie jesteś moim przyjacielem, nie bawisz się ze mną" a ja odpowiadam mu "Nie jestem tutaj by być twoim przyjacielem. Jestem tutaj byś mógł odróżnić dobro od zła, czy  się ze mną zgadzasz czy nie. Nie zawsze jestem w porządku, ale staram się wykonywać moją pracę jak najlepiej umiem. 


On dorasta, to wciąż się dzieje. ale ja wciąż chcę. Chcę tylko by on szedł we właściwym kierunku. Nie chce robić cały czas za tatę/wujka. Chcę żeby zaczął być na moim poziomie i jednego z moich chłopców, chcę go traktować jak człowieka. Myślę że on dojdzie do tego . 


Rozmawiamy o wszystkim inaczej . On odpycha wszystko trochę bardziej, ale myślę że to naturalne. Wszystkiego nauczyła mnie moja rodzina, odnalazłem siebie a teraz tą lekcje przekazuję jemu, i moim celem....I niech tego tak nie odbiera on ma swojego ojca. 




Jestem z nim już długo, a ja i jego tata zaprzyjaźniliśmy się . Myślę że wszystkie te nasiona, które zasialiśmy przez te trzy lata, jestem strasznie dumny kiedy słyszę od niego że te wszystkie posadzone nasiona zmienią się w człowieka .


Jestem z niego dumny. On jest naprawdę dobrym dzieckiem, on podąża w dobrym kierunku. W pełni spodziewam się że on popełni błędy. Wszyscy je popełniamy. W tym samym czasie musimy zmagać się z tym że on nie lubi być sławy. 


Zmaga sie z byciem nie normalnym ( w sensie taki że on jest sławy). On naprawdę chce być normalny, ale ja mówię mu "Nie jesteś normalny, żyjesz w niezwykłym świecie, będę cię trzymał przy niezwykłych standardach"

+
Nie dodaje oryginału ponieważ artykuł nie jest tłumaczony z oficjalnej gazety/strony Coplex tylko z portalu amerykańskiego.
+
Prosiliście o więcej takich artykułów/wywiadów to jest następny .

1 komentarz: