czwartek, 12 kwietnia 2012

Justin & Drake “BELIEVE” Collaboration


Justin i Drake pracują nad wspólną piosenką. Drake powiedział Capital FM w UK, czego fani mogą oczekiwać od tego projektu.


Drake Powiedział Capital FM o współpracy:


"Spotkaliśmy się na drodze muzyki. On  zawsze mówił : "Yo, twoje melodie są szalone" i  "Daj mi jakąś szaloną melodię", więc przysiedliśmy w nocy  i ona właśnie robi się w świetnym studiu."

"Nucił melodię, a potem chciał wyjść i wtedy stwierdziłem, że mi się to spodobało. 
I wtedy wszedłem w to i zaczęliśmy ćwiczyć i wzmacniać siebie wzajemnie. "

"Zgodził się kiedy byłem w kabinie i byłem jak” Yo, to jest to” . To było zajebiste, nigdy wcześniej tego nie robiłem, ale w zasadzie byliśmy tylko alternatywni i weszliśmy i sprawdziliśmy melodię,wybraliśmy około 4, które nam się podobały – bez słów- uporządkowaliśmy je i  teraz musimy napisać do tego piosenkę. "  
 
Nie jest oficjalnie potwierdzone, gdzie ta piosenka się pojawi, ale jest sporo szansa, że będziemy mogli zobaczyć tę piosenkę na płycie “Believe”, która ukaże się w lipcu!





Specjalne podziękowania dla @hypnotizing_me ! :) /SwaggieShawty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz