niedziela, 13 maja 2012

Billboard Interview Part 1

Razem występujecie na Gali Billboard Music Awards . Czego mamy się spodziewać ?

Usher: To odsłonięcie dla nas obu,  jestem podekscytowany, że będziemy w stanie zrobić to razem. Od pierwszego albumu Justina byliśmy jak brat dla brata, stwórca dla twórcy . Zawsze udało się wyjść w tym samym czasie i pokazać wsparcie dla siebie.

Każdy z was zaczął tworzyć muzykę w różnych kierunkach. Jako artysta, jak zmuszasz się do podejmowania takiego ryzyka?

 Bieber: nie chcę stracić moich młodych fanów, ale także chcę dojrzewać i rozwijać się. Jedną nogą zawsze wychodzę poza moją stref komfortu aby próbować nowych rzeczy i eksperymentować, jeśli tego nie zrobisz, to ludzie będą się nudzić. Widząc uśmiech na twarzach ludzi i jak wpływam na nich, kiedy występuje sprawia to że ​​chcę dać im absolutnie najlepsze doświadczenie jakie mogą uzyskać. 


Usher: Jestem szczęśliwy, że Justin beze mnie powiedział by tak samo. Naprawdę chcesz się upewnić, że masz fanów, którzy zawsze byli z tobą, ale wiedzą że dorastasz i zmieniasz terytorium. Nawet siedem albumów , ciągle staram się być innowacyjny. Chodzi o dążenie do wielkości i oferowania tego, co mam najlepsze. To nie różni się od sportowca, czy bokser: stojąca naprzeciwko osoby próbującej oderwać mu głowę, musi dać z siebie wszystko, aby go nie powalono na mate. 


Bieber: Usher nagrał mi dużo piosenek w nocy o których nigdy wcześniej nie słyszałem.  To co kocham:On po prostu wchodzi nagrywa  R&B którego ludzie oczekują, takie podejście moze okazać się jeszcze bardziej wydajne. 


W nowej piosence "Boyfriend" możemy usłyszeć części w których rapujesz. Jak do tego doszło?

Bieber: Chcę, aby ludzie wiedzieli, że jestem naprawdę w muzyce, a nie tylko wypuszczam piosenki. To był doskonały singiel który pchnął mnie dalej, ale nie był zbyt "tam" i miał chwytliwą melodią.


Co jest najzabawniejszą rzeczą którą zrobiliście razem ?


Poszliśmy na go-karty. Usher na początku poprosił o najszybszy samochód, więc wygrał, ale następnym razem to ja jeździłem najszybszym. 


Mówiąc o samochodach . Justin podjechałeś dziś fajną furą . 


Justin: Usher i mój menedżer dali mi ten samochód elektryczny zwany Fiskera i zobaczyłem go dopiero u Ellen. To było szalone! Nie miałem pojęcia. Potem wysłałem go do West Coast Customs: Oni go chromowali i umieścili światła na dole więc wygląda jak statek kosmiczny. Ścigam się nim więc równie dobrze mogę wyglądać fajnie robiąc to!






Jedna z trzech części wywiadu .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz