czwartek, 17 maja 2012

GQ Interview a lil about alcohol.

W czerwcowym numerze GQ, Justin przyznaje okazjonalnie pije alkohol, mimo że jest nieletni: "Dla mnie, jest to tak, lubię mieć kontrolę nad sobą. To znaczy, piłem piwo, ... Ale to nigdy nie wymknęło się spod kontroli ".

Duża część tej decyzji wynika ze nie chce zawieść swoich fanów. Jego menedżer, Scooter Braun, mówi Justinowi "wie, że mam go w wysokim standardzie. On nie chce, tego zniszczyć. "

Biebs wyjaśnia: "To znaczy, mogę mieć mojego ochroniaża długo, bo wiesz, nie można ufać nikomu w tym biznesie. To, jest smutne. Nie możesz ufać nikomu. Dowiedziałem się na własnej skórze. "

JB też bronił swojej przyjaciółki Kim Kardashian po tym jak członek jego zespołu nazwał ją  'suką': "Wy się mylicie, bro. Ludzie mówią, że ona nic nie robi, ona faktycznie robi dużo rzeczy. Pracuje ciężko. "


A tak na deser Justin z fanem:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz