środa, 13 czerwca 2012

"Me to you backstage in mexico"

Justin dodał ostatnio na swoim profilu na YouTube'ie wideo dla fanów. Nagrał je za kulisami koncertu w Meksyku.

Tłumaczenie:


"Więc znowu tutaj jestem, jestem za kulisami mojego koncertu w Meksykańskim show. I nie wiem... to jest dziwne, czuję się dziwnie (…) Nie denerwuję się, ale zdecydowanie czuję się (…) mam 250 tysięcy ludzi. Nigdy bym nie pomyślał, że tak bardzo to pokocham, nigdy nie myślałem, że jest tylu ludzi, którzy słuchają mojej muzyki. Nie jestem w stanie wyrazić jak bardzo jestem wdzięczny za to, że każdy z Was troszczy się o mnie pisząc do mnie na twitterze, pisząc kiedy zachoruję, gdy się skaleczę (zranię). Wy jesteście pierwsi, zawsze jesteście przy mnie. Czuję odpowiedzialność i mam nadzieję, że jestem tam dla Was, tak jak Wy jesteście dla mnie. Występ w Meksyku... naprawdę czuję, że będzie niesamowity. Chciałem zrobić to wideo i powiedzieć Wam, że jesteście dla mnie inspiracją, taką jak ja dla Was. Bóg mnie błogosławi i daje mi ten podest(scenę), żebym mógł robić to co robię najlepiej jak potrafię. Śpiewam dla Was z serca. Kocham Was i mam nadzieję, że znaczy to dla Was bardzo dużo i mam nadzieję, że będziecie ze mną na zawsze ponieważ ja zawsze będę Was kochać i wspierać. Więc Beliebersi i fani skaczcie po pokładzie (?)! Kocham Was i fanów, którzy byli ze mną od początku. Mam nadzieję, że ta przygoda będzie trwać przez długi, długi czas. Okey. Idę wystąpić dla tych 250 tysięcy ludzi i wrócę do Was. Pa. Pokój!" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz