niedziela, 22 lipca 2012

Scooter.

 Najświeższa wypowiedź Scootera z Twittera :



It is also the first album in MUSIC HISTORY to have 4 songs go TOP 20 on BILLBOARD before the album was even released.

To pierwszy album w historii muzyki który po wydaniu 4 singli znalazł się w TOP 20 na Billboardzie przed wydaniem krążka.

 it is only just starting it's second single and has already set records...while the album cycle is still just in it's beginnings. #BELIEVE

To dopiero się zaczęło, a drugi singiel już bije rekordy....ale to jest dopiero początek tego cyklu #BELIEVE

 critics all agree the album when is all said and done could have 10 TOP 40 songs on just this one album! #BELIEVE

Krytycy zgadzają się z tym że wybraliśmy 10 TOP (piosenek) spośród 40 utworów.  #BELIEVE

and tomorrow...@justinbieber is gonna show the world on FOX at the TEEN CHOICE awards why he is who he is. 

a jutro @justinbieber pokaże światu na kanale FOX podczas TEEN CHOICE AWARDS dlaczego tu jest i kim jest

so am i proud? you are damn right i am. I not only #BELIEVE ... I KNOW what is coming..and the world better take notice. #BELIEVEalbum

Czy jestem dumny? Macie cholera racje, jestem.  Ja nie tylko WIERZYŁEM, WIEDZIAŁem że to się stanie, a świat lepiej zwrócił na to uwagę . #BELIEVEalbum

2 komentarze:

  1. " a jutro @justinbieber pokaże światu na kanale FOX podczas TEEN CHOICE AWARDS dlaczego tu jest i kim jest "
    mwhahahha <33

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh! <3 widzi mi się "To pierwszy album w historii muzyki który po wydaniu 4 singli znalazł się w TOP 20 na Billboardzie przed wydaniem krążka." i "a jutro @justinbieber pokaże światu na kanale FOX podczas TEEN CHOICE AWARDS dlaczego tu jest i kim jest" :)

    OdpowiedzUsuń