poniedziałek, 23 stycznia 2012

Skarpety !

Mam dla was zdjęcia z lotniska LAX pewnie je już widzieliście ale Justin tak na nich bosko wygląda że nie mogłem się powstrzymać.


 Like a boss

Już niedługo bo 26 stycznia ma wejść ACTA...... nie jestem za tym bo to co tu piszę wraz z RapeMeBieberx3 może być objęte cenzurą lub wg może nie być już tego bloga. Mam nadzieje że im nie przejdzie ten pomysł i że Tusk nie podpisze umowy !!! TRZYMAJMY KCIUKI!!!!! NIE PODDAWAJMY SIĘ!
Wyobrażacie sobie życie bez nowości o Justinie ? Bez Twittera? Bez Facebooka ? bo ja nie .
Jestem rozczarowana naszym rządem.. chcą zepsuć wszystko co ktoś stworzył !!!
Założyciele różnych portali stracą na tym miliony !!! To nie są małe sumy one są kolosalne !!!!
Co wy myślicie o tym wszystkim ?
drummer girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz