wtorek, 10 stycznia 2012

V Magazine. Pełny wywiad.

-Jak się masz?
Justin:Jestem zmęczony, stary.
Jesteś w mieście tylko na nicałe dwa dni?
Justin:Od wczoraj, przyjechałem w nocy.
To słabo.
Jak często przyjeżdżasz do Kanady?
Justin:Praktycznie nigdy, wracam żeby zobaczyć rodzinę podczas Święta Dziękczynienia. Ale po za tym, nie wracam naprawdę.
Czytałem kiedyś że chociaż dwa dni w tygodniu musisz mieć wolne  Nadal to robisz?
Justin: Staram się . Teraz kiedy pracuje nad wydaniem albumu nie mam czasu wolnego, muszę chodzić do pracy i pracować nad nim. Ale staram się by mieć ten jeden czy dwa dni wolnego . Yeah
I co wtedy robisz?
Justin: Spotykam się z przyjaciółmi idę do kina w LA. Spędzam prawie cały czas z Jadenem .
(pominęłam o Taylorze Lautnerze )
Mówisz że wychodzisz, ale czy kiedykolwiek ktoś cię zaatakował ?
Justin: Nie bardzo, nie czułem się zaatakowany. Wiesz o co chodzi.
Taak..to jest bezpieczne ale i niebezpieczne. Załóżmy że to nie miało miejsca. Ile już minęło od wyprzedania Madison Square Garden, co ? to już dwa lata?
Justin: Tak.Kiedy byłem na koncercie Taylor Swift w Garden z moim menagerem Scooterem . Wszyscy machali rękami-ona chciała by wszyscy to robili.  Powiedziałem że chce tam być, chcę sprawić by wszyscy machali rękoma. Tak jak Scooter pewnego dnia. A dwa lata później sam wyprzedałem tą halę w 22 minuty.

Późniejsze pytania dotyczyły jaki jest dalszy cel Justina i co stanie się w ciągu najbliższych trzech lat. Pytali go również kto jest dla niego najlepszy( chodziło o wykonawcę) powiedział że Michael Jackson. Mówił również że kiedy będzie miał 30 lat ma nadzieje że ludzie będą wciąż go pamiętali. Padło pytanie jeszcze w jaki sposób Justin dociera do tak szerszej publiczności. Jego zadanie ? ROBIENIE DOBREJ MUZYKI !

Nie tłumaczyłam wszystkiego ponieważ było by kolosalnie dużo błędów (teraz też jest). Uogólniłam resztę wypowiedzi, były one naprawdę długie !
Mam nadzieje że wam się spodoba i zobaczę masę komentarzy !

3 komentarze:

  1. Super, ze zdecydowałaś się na przetłumaczenie chociaż fragmentu. A to zjecie, jest po prostu genialne. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie zdjęcie :D
    uroczy fragmencik wywiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej a o co chodzi z tym zaatakowaniem?

    OdpowiedzUsuń